Напишіть будь-ласка діалог на Тему: Зустріч учня та вчителя через 10-15 років виручайте бо капець

2

Ответы и объяснения

2012-11-25T17:07:38+04:00

ну напиши как ты по нему соскучился и как он помог тебе в жизни растягивай это идею и все получится)

Лучший Ответ!
2012-11-25T17:40:14+04:00

- Доброго дня, Вікторе Васильовичу! (ім*я та побатьк..можеш своє написати)

- Доброго дня,Миколо! Давно не бачились!

- Так-так, пройшло вже 10 років, від закінчення школи.

- Як в тебе справи в житті? Добився своєї мети?

- Справи дуже добре! Так я поступив у вищий навчальний заклад, як і хотів, буду старатись стати юристом.

- Оо, це хороша професія, удачі тобі і надалі.

- Спасибі!..А як у вас справи? Як ваше здоров*я?

-В мене все добре, вот вийшов вже на пенсію! А здоров*я не дуже, трохи важко ходити, і серце інколи болить.

-Знаєте, Вікторе Васильовичу, колись ви мені сказали хороші слова: " Щоб добитись своєї мети, потрібно вірити і йти в перед", я їх запам*ятав на все життя, і вони допомагають мені вірити в себе та свої сили!

- Молодець, Миколо! Успіхів тобі в житті, та досягнення своєї мети!

- Дякую, Вам теж всього найкращого, та міцного здоров*я! До побачення!

- До побачення, надіюсь що ще колись зустрінемось!