коротко доведи,що рослини - це живі організми потрібно всього три строчки.І що спільного і що відмінного в дерев, кущів, трав янистих рослин.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-24T19:12:53+00:00

Рослини, це живі організми. Тому що, вони живляться, дихають, ростуть і відмирають. Дерево має один міцний стовбур, а у куща відростає від кореня багато низьких дерев'янистих стебел.

2012-11-24T19:27:30+00:00

Рослини ростуть, живляться та вмирають. Дерева більші за кущі та травянисті рослини, кущі мають розвинуту систему гілок.