Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-23T17:02:37+00:00

початок:  головна ціль людини в житті- це стати справжьою людиною!

Потрібно забути що таке заздрість, гордість. Кожна людина повинна бути собою, а не підстраюватись під когось іншого. Треба жити так щоб тобі було добре, а не комусь. Тоді людина буде щасливою, вона має пам*ятати що таке добро, допомога всім людям!....

2012-11-23T18:19:51+00:00

Стати спрвжньою людиною-це саме головне у життi кожноi людини.З самого дитинства малюка привчають поважати старших,мати добре серце.Якщо людина виростае доброю,iй самiй легше йти на життевому шляху.Дуже важливо вирости i бути потрiбним суспiльству i людям.Своiми вчинками люди самi створюють стосунки мiж собою.Хочетья вiрить у добро,i щоб зла на свiтi взагалi неiснувало,тiльки тодi людей можна назвати справжнiми!