Задача: З двох клубків шерсті сплели 3 шапки.Скільки шапочок можно отримати з 10 клубків шерсті ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • ali79
  • главный мозг
2012-11-22T17:51:59+04:00



10:2=5 раз больше клубков

3*5=15 шапочек можно связать

 

 

 

  • м43
  • отличник
2012-11-22T18:07:37+04:00

(3:2)*10=15 шапочок можно отримати з 10 клубків шерсті.

-----------------------------------------------------------