твір публіцистичного стилю на морально-етичну тему "Музика у моєму житті"

пожалуста помогите контрольная робота!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-20T20:28:27+00:00

Важко жити без музики. Ми чуємо музику усюди: на вулицях, удома, по радіо і по телебаченню, в магазинах, в парках, в концертних залах і на побережжі, іноді в лісі.

Ми не можемо жити без музики. Нам подобається слухати музику, ми любимо танцювати під музику, ми уміємо граємо на музичних інструментах.

Музика — поєднання багатьох звуків. Вони короткі і довгі, слабкі і сильні. Музика відображає настрій і емоції людей.

Деякі люди люблять народну музику. У наший країні є численні фольклорні групи. Цікаво слухати їх музику і пісні. Минулого тижня ми з друзями відвідали концерт народної музики. Цей концерт справив на нас велике враження.

Деякі люди люблять класику, але молодь віддає перевагу сучасній музиці: реп, долю і поп-музику. Якщо ви хочете послухати сучасну музику, ви можете відвідати мюзик-холи і концерти популярних груп і співаків. Або купити квіток і завітати до «Євробачення».

Мені подобається слухати пісні у виконанні наших українських популярних співаків. Це талановиті співаки і композитори, і мені подобається ходити на їх концерти. Ми з друзями купуємо квитки заздалегідь і часто дарили нашим улюбленим виконавцям квітів.

І класична, і сучасна музика популярна в наший країні. Мій друг Олег любить класичну музику. Іноді він проводить свій вільний час, слухаючи музику Вольфганга Моцарта і інших композиторів. «Четверта симфонія» і «Шоста симфонія» Шостаковича справили на нього сильне враження.

2012-11-20T20:56:33+00:00

Я дуже люблю слухати музику)

я хочу вслухуватись в кожну її мелодію..хочу розуміти всі слова.

без музики я не уявляю свого життя..

музика буває різною.вона підніміє мені настрій) 

і т.д)