Площа прямокутного поля дорівнює 192 га, а його довжина 2400 м. Знайдіть ширину і периметр цього поля

2

Ответы и объяснения

2012-11-20T22:24:49+04:00



1га=10000кв.м

192га=1920000кв.м

S=a*b,   b=S:a=1920000:2400=800м

P=2(a+b)=2*(2400+800)=2*3200=6400м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лучший Ответ!
  • ali79
  • главный мозг
2012-11-20T22:26:46+04:00



192га=1920000м2

1920000:2400=800м ширина

Р=2*(2400+800)=2*3200=6400м