пух- пушок, сніг - сніжок, ріка - річка, ноги - ніжка, птах - пташка. з двома дібраними слвами скласти речення!

2

Ответы и объяснения

  • rta
  • умный
2012-11-20T18:35:23+00:00

у балерини довгі, стрункі ноги
На уроці праці ми робили ніжки для стільця

Лучший Ответ!
2012-11-20T18:38:28+00:00

Сьогодні зранку випав сніг.Сніжок падав такий лапатий, що не можливо не вибігти на вулицю і зліпити снігову бабу.