СРОЧНО, ПОЖАЛУСТА, НАПИШИТЕ,КТО-НИБУДЬ, ОЧЕНЬ НАДО, БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА!Я УЖЕ 40 РАЗ ЭТО ЗАДАНИЕ ПОСЫЛАЮ, НАПИШИТЕ КТО-НИБУДЬ, ЛЮДИИ!!! ТОЛЬКО ПРАВИЛЬНО, КТО, ЧТО ЗНАЕТ! 10 ПУНКТОВ ОТДАМ, ТОЛЬКО ПРАВИЛЬНО, ОЧЕНЬ НАДО, ЛЮДИИИ!!!!!

Скласти виступ на тему: Як ти людям, так ы люди тоюбі. Потрібно бути вступ, аргументи і висновок(кінцівка)

2

Ответы и объяснения

2012-11-20T20:28:01+04:00

всі люди корисні істоти ,якщо ті допоміг комусь то якщо людіна не байдужа в скрутний момент вона може допомогти і тобі.Наприклад:якщо ти комусь допоміг у скрутний для нього час то він і допоможе тобі. Але на мою думку якщо в тебе є якась річ кому вона потрібна а тобі ні то ти можеш її віддати  але якщо і тобі вона потрібна  дуже сильно не віддавай.Висновок якщо можеш допомогти комусь то допоможи тільі так щоб ця допомога не була тобі во вред.

Лучший Ответ!
2012-11-20T21:03:56+04:00

   Люди бувають нерозумними, нелогічними і егоїстичними – і все ж люби їх!

 

-          Коли ти робиш добро, то люди звинувачуватимуть тебе у затаєній особистій користі і самолюбстві – і все ж виявляй доброту!

 

-          Якщо ти досягнув успіху, то може з’явитися багато фальшивих друзів і справжніх ворогів – і все ж досягай успіху!

 

-          Якщо ти чесний і відвертий, то люди обманюватимуть тебе – і все ж будь чесним і відвертим!

 

-          Те, що ти будував роками, може бути зруйнованим в одну мить – і все ж будуй!

 

-          Люди потребують допомоги, але вони згодом дорікатимуть тобі за неї – і все ж допомагай людям!

 

-          Якщо ти досягнув безмежного щастя, тобі будуть заздрити – і все ж будь щасливим!

 

-          Добро, яке ти зробив сьогодні, люди забудуть завтра – і все ж твори добро!

 

-          Ділись із людьми кращим, що в тебе є, і цього ніколи не буде достатньо – і все ж ділись найкращим!

 

Зрештою, ти сам переконаєшся, що все це між тобою і Богом, і що це ніколи не було між ними і тобою!