Запишіть подані словосполучення, замінивши в них узгоджені означення на неузгоджені й навпаки. Зразок. Глиняний глечик - глечик із глини. Бальна сукня, вулиці села, бутербродне масло, захисний одяг, подруга по школі, братова книга, людська пам'ять, робітник без досвіду, оливкова олія, ваза з кришталю, осінній день, експонат музею, міська вулиця, вода з моря, яблуневий цвіт, сонячне проміння, автобус для школи, ключ журавлів.

2

Ответы и объяснения

2012-11-17T16:25:30+04:00

сукня для балу

сільські вулиці

масло для бутердродів

одяг для захисту

шкільна подруга

книга для брата

пам'ять для людини

 бездосвідний робітник

олія із оливок

кришталева ваза

день осинні

музейний експонат

дальше сама подумай

 

Лучший Ответ!
2012-11-17T19:31:58+04:00

сукня для балу

сільські вулиці

масло для бутердродів

одяг для захисту

шкільна подруга

книга для брата

пам'ять для людини

 бездосвідний робітник

олія із оливок

кришталева ваза

день осинні

музейний експонат

вулиця міста

морська вода

цвіт яблуні

проміння від сонця

шкільний автобус

журавлиний ключ