До магазину завезли яблука, груші і сливи. Маса яблук становить 60% всіх фруктів. Груши - 25% всіх фруктів. Решта сливи - 45 кг. Скільки кг яблук і груш окремо?

2

Ответы и объяснения

  • ali79
  • главный мозг
2012-11-16T18:25:31+00:00



100%-60%-25%=15% сливы

45кг-15%

хкг-100%

х=300кг масса всех фруктов

300:100*60=180кг масса яблок

300:100*25=75кг масса груш

Лучший Ответ!
2012-11-16T18:29:28+00:00



1) 100%-60%-25%=15% - становлять сливи від усіх фруктів

2) 45 становить 15%

45:15*100=300 кг - важать всі фрукти

3) 300*60:100=180 кг - важать яблука

4) 300-45-180=75 кг - важать груші

(або 4) 300*25:100=75 кг - важать груші)

відповідь: 180 кг - яблука, 75 кг - груші