До поданих іменників доберіть прикметники,узгодивши їх у правильній граматичній формі роду: Таксі,метро,Сочі,Дніпро,кіно,аташе,біль,Сибір,насип,ступінь,тюль,дріб,бязь,мадам,нежить.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-14T22:09:40+04:00

пристойне таксі;- сер. рід

 

підземне метро;- сер. рід

 

тепле Сочі; - сер. рід

 

величне Дніпро; - сер. рід

 

чудове кіно; - сер. рід

 

дипломатичний аташе;  аташе - має чоловічий рід.

 

зубний біль; біль - іменник чоловічого роду.

 

морозний Сибір - іменник чол. роду.

 

великий насип - іменник чол. роду.

 

вищий ступінь - імен. чол. роду

 

шовковий  тюль - чол. рід

 

математичний дріб - чол. рід

 

товста бязь - жін. рід

 

елегантна мадам - жін. рід

 

страшенний нежить  - чол. рід

 

 

 

 

 

 

2012-11-14T22:15:27+04:00

точно не розумію але можливо чимось допоможу. таксі-жовте, метро-гучне, сочі-ясні дніпро-широке кіно-нове біль-сильний сибір-холдний насип-високий ступінь-низький мадам-вишукана нежить-сильний