З двома дібраними словами склади речення і запиши їх.

Пух - пушок,

Сніг - сніжок,

гак - гачок,

рука - ручка,

ріка - річка,

птах - пташка,

роги - ріжки,

ноги - ніжки,

щоки - щічки.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-14T20:47:00+04:00

Учоро на землю впав сніг , він був м*який наче пух.

Мені купили котика і я назвала його Пушок.

Я дуже люблю зимовий сніг.

Зошити чистий як сніжок.

.....

2012-11-14T20:47:39+04:00

пташка злетіла високо у небо.  

у дівчинки рум'яні щічки.

на дворі випав сніжок.