у 3-ох цистернах було 10720 л пального. У першій і третій цистернах разом було 7870 л, у другій і третій-6020л. Скільки л. пального було в третій цистерні?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • ali79
  • главный мозг
2012-11-11T23:52:29+04:00



1)10720-7870=2850 л во второй цистерне

2)6020-2850=3170 л в третей цистерне

2012-11-12T00:16:26+04:00



1) 10720-7870 = 2850 л - во 2 цистерне

2) 10720-6020 = 4700 л - в 1 цистерне

3) 10720- (2850+4700) = 3170 л - в 3 цистерне