На полі площею 47 га зібрали 2500ц пшениці, а з поля площею 68га -3850ц. На якому полі пшениця вродила краще?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-11T14:57:46+00:00

2500/47=53 ц пшениці зібрали з 1 гектара на першому полі
3850/68 = 57 ц пшениці зібрали з 1 гектара на 2 полі
53<57 отже на другому полі пшениця вродила краще! 

  • vvkh
  • главный мозг
2012-11-11T21:17:21+00:00



2500/47=53,2 ц с га уродилось на первом поле

3850/68=56,6 ц с га уродилось на втором поле

на втором поле пшеница уродилась лучше на 56,6-53,2=3,4 ц с га