Чому у верблюда запаси жиру не розподілені рівномірно під шкірою, а накопичені в одному чи двох горбах? Відповідь обгрунтуйте.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-11T17:13:10+04:00

Жирові накопичення в горбах захищають верблюдів від гарячих сонячних променів. Також вони здатні акумулювати тепло вдень при високій температурі та використовувати його вночі, коли температура різко падає.

2012-11-11T17:15:52+04:00

верблюд може здобувати воду завдяки окисленню жиру,що мiститься в горбах.