Ответы и объяснения

  • CML
  • умный
2012-11-08T18:42:13+00:00

Угол AOC=углы1+3

Угол СОВ=углы4+2

т.к.1=2, а 3=4, то 1+3=4+2

                           Уголы AOC=COB

 

Лучший Ответ!
2012-11-08T18:45:21+00:00

Кути АОС і СОВ - суміжні, тобто іхній додаток дорівнює 180

АОС=1+3 СОВ=2+4

1=2     3=4

АОС=СОВ=1+3

Якщо, АОС=СОВ, то АОС=СОВ=180/2=90

Якщо кут між двома прямими дорівнює 90, то ці прямі перпендикулярні

ДОВЕДЕНО!

(Цей довід підходить як до І варіанту, так і до ІІ)