У двох мішках було 57 кг цукру. Із першого мішка відсипали 1/3 цукру, а з другого — 70 % цукру. Після цього в першому мішку цукру стало у 2 рази більше, ніж у другому. Скільки цукру було у кожному мішку спочатку?

2

Ответы и объяснения

2012-11-06T20:41:27+00:00

В першому мішку було спочатку 38 кг, а в другому 19кг

Лучший Ответ!
2012-11-06T20:44:02+00:00



в 1 мешке - х

во 2 мешке - у

составляем 2 уравнения

1)х+у=57

 

2)(х-1/3х):(у-0,7у)=2

2/3х^0,3y=2

2/3x:3/10y=2

20x:9y=2

из 1 уравнения выражаем х

х=57-у

подставляем во второе

20(57-y)/9у=2

1140-20у=18у

38у=1140

у=30 (кг) - в 1 мешке

57-30=27 (г) - во 2 мешке