За рік у селищі збудували 6 будинків,по 4 квартири в кожному,і 8 двоквартирних будинків.Скільки всього квартир збудували в селищі за рік?

2

Ответы и объяснения

2012-11-06T22:15:59+04:00



1) 6*4=24- квартиры

2) 8*2=16 - квартир

3) 24+16=40 - всего квартир

Лучший Ответ!
2012-11-06T22:51:51+04:00



1) 6*4=24 збудували однокімнатних квартир

2) 8*2=16 збудували двокімнатних квартир

3) 24+16=40 - всього збудували квартир

відповідь: 40 квартир