Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-04T14:38:42+00:00

Без кривих і скрипучих дерев лісу не буває. Бий верхнього, аби аж спідній почув. Великий дуб, дуплуватий. Вогонь - добрий слуга, але поганий господарь. Дурні воду каламутять, я спритні рибку хапають. З брудної води ще чистим ніхто не вийшов. І в найдовшого дя є кінець. Для проханого гостя багато треба, а несподіваний гість, що поставиш, то їсть. Весела думка - половина здоров'я. Зрубаній голові байдуже за чубом.

2012-11-04T14:42:37+00:00

Чисте небо не боїться ні блискавки, ні грому

Як небесна височина, - так морська глибина

Зимове сонце, як удовине серце

Весняне сонце - як дівчини серце

На добрій землі хліб сіють, а на плоху гній возять

На ледачій землі і трава не росте

На необроблені землі лиш бур`ян росте

На поганій землі хліб не родить

На чорній землі білий хліб родить

Мала вода - великий шум