Зробити синтаксичний розбір.

Земля пахне торішніми травами і молодою м'ятою, вічністю і миттю

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-03T15:08:59+00:00

Земля(підм.) пахне(присуд.) торішніми(означ.) травами(додат.) і молодою(означ.) м'ятою(додат.),вічністю(додат.) і миттю(додат.).

(Речення розп.,неокл.,пошир.,двоскл.,повне,ускл.однорідн.чл.реч.;вічністю,миттю - непошир.,а травами,м'ятою-пошир.непрямі додатки,вираж.іменниками;зміш.зв'язок;выднос.до присудка пахне)


Очень старалась,буду рада,если отметите моё решение за лучшее ;)

2012-11-03T18:10:48+00:00

просте розп  неокл  двоскл  повне поширене  ускл  однор додатками

земпя-підмет

пахне-присудок