1. Визначте рядок, у якому всі словосполучення побудовані правильно:

а)дякувати водієві, бігти за лікарем, жаліти про минуле;
б)на Кримському півострову, сплачуємо проїзд, по дорученню колектива;
в)трапитись через суперечку, конкурент команди, спеціаліст з дизайну.

2Визначте рядок, в якому правильно записані прикладки з означуваним словом:

а)дівчина-красуня, журнал "Березіль", заєць-русак, Буг-річка;
б)учитель математик, готель "Поділля", книга "Місто", підручник історія України;
в)учений-документаліст, князь-Володимир, Вовчик-Братик, Верскла-ріка.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-03T14:26:47+04:00

1. В 

Тому що в а) варіант жаліти про минуле точно не правильний, правильно - жалкувати, а в б) на Кримському півострові, бо на півострову - це не правильно, воно навіть звучить не гарно

2. А

Тому що в б) правильно писати підручник "Історія України"

а щодо варіанту в) князь Володимир пишеться без дефісу 

2012-11-03T14:29:02+04:00

1. В) Помилки: шкодувати про минуле, на півострові, сплачуємо за проїзд, за дорученням колективу.

2. А) Помилки: учитель-математик