Власник клубу має стабільний прибуток. Щоб збільшити прибуток, він підвищив ціну на квитки на 25 %. Кількість відвідувачів значно зменшилась, і він був змушений повернутися до початкової ціни квитка.На скільки % власник клубу зменшив ціну квитка.

2

Ответы и объяснения

2012-10-31T15:33:54+04:00

початкова - х, підняв на 25% , тоді буде 1,25х.

1,25х-100%

у-75%

 

у=(75*1,25)/100=0,937.

 0,937х- у%

1,25х-100%

 

у=77,84%

 

100-77,84=21,16%

В. 21,16%

Лучший Ответ!
2012-10-31T16:06:11+04:00

Нехай 25%-Х, тоді початкова ціна квитка 4Х, а ціна потім 5Х.

Ціна квитка у  відсотковому співвідношенні стала 125%.

Якшо ми візьмемо збільшену ціну квитка за 100%, , то х у нас відповідатиме частині на яку треба зменшити , шоб отримати початкову ціну.

5Х=100%

Х=20%

в-дь:20%