Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-31T10:31:03+00:00

-Привіт! -Прівет! -Как у тебе поділа? -Да все добре затвра моя тітка заміж виходить -Ух ти!И що ж буде на весіллі? -Бабушка сказала що звичаї в кожної сім'ї свої.Наприклад Моя тітка перш ніж вийти заміж повинна відкусити шматок пирога випеченого її мамою, а жених повинен викупляти наречену... -Как цікаво, а моя мама коли заміж виходила вона тарілку розбивала і топталася по ній, а жених повинен був вгадати чиї туфлі стоять і вибрати мамину

2012-10-31T10:56:06+00:00

привіт привіт у нас учора в школі на уроці вчителька питала про традиціі які в тебе традиціі аню в нас в сімі кожного різдва ми колядуемо а коли мені буде 16 років мені мама передасть перстень і ми будемо передавати його з покоління в покоління

а унас традиціі такі моі батьки зимою в новий рік дарують подарунки на одну тему а ще ми обовязково іздимо в село до бабусі на свята бувай бувай