Будь-ласка допоможіть мені скласти по два речення з таких іменників:Орел(птах і людина),океан(водний простір і будь-який великий простір)але потрібно іменники уживати у прямому і переносному значенні.Дякую.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-30T20:47:14+04:00

Білоголовий орел - відомий на весь світ символ США.
У хлопця був надзвичайний орлиний зір.
 

Америку омивають три океана:Північний Льодовитий,Тихий і Атлантичний.
У кожного з нас свій океан всередині.


 

2012-10-30T21:08:22+04:00

Двуголовий орел символ Росії.

Наше життя то океан.

Найбільший океан Тихий.

Зір ,як у орла.