Записати речення, розставивши пропущені розділові знаки, побудувати його структурну схему. В одному місці розрослись чималі вишнаки а далі од берега коло самих хат ростуть дикі груші та яблуні розкинувши своє широке гілля понад соняшниками а ондечки серед одного города вгніздилась гілляста груша розклала своє гілля трохи не при землі на буряки та картоплю.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Akimka
  • почетный грамотей
2012-10-30T16:49:58+04:00

  В одному місці розрослись чималі вишнаки, а далі од берега, коло самих хат, ростуть дикі груші та яблуні, розкинувши своє широке гілля понад соняшниками, а ондечки, серед одного города, вгніздилась гілляста груша, розклала своє гілля, трохи не при землі, на буряки та картоплю.

2012-10-30T16:53:46+04:00

 В одному місці розрослись чималі вишнаки, а далі од берега, коло самих хат, ростуть дикі груші та яблуні, розкинувши своє широке гілля понад соняшниками, а ондечки, серед одного города, вгніздилась гілляста груша, розклала своє гілля, трохи не при землі, на буряки та картоплю.