Розставити розділові знаки: Ніколи не думав раніше що світ такий гарний що клапоть неба дерево сніг голос людини приносять глибоку радість і як повітря потрібні людям.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-29T20:04:00+04:00

 Ніколи не думав раніше, що світ такий гарний, що клапоть неба, дерево, сніг, голос людини, приносять глибоку радість і як повітря потрібні людям.

2012-10-29T20:36:21+04:00

 Ніколи не думав раніше, що світ такий гарний, що клапоть неба, дерево, сніг, голос людини, приносять глибоку радість і як повітря потрібні людям.