Розставити пропущені розділові знаки. А може крутиться голова через те що тут так завзято сюрчать коники щиряє вгорі щуліка і в його плавному льотні відчувається причаєна хижість та ще й наче небо стоїть на місті а обертається навколо землі.

2

Ответы и объяснения

2012-10-28T13:38:10+04:00

А може крутиться голова через те,що тут так завзято сюрчать коники,щиряє вгорі щуліка,і в його плавному льотні відчувається причаєна хижість,та ще й наче небо стоїть на місті,а обертається навколо землі.

Лучший Ответ!
2012-10-28T13:41:11+04:00

А може крутиться голова через те,що тут так завзято сюрчать коники, щиряє вгорі щуліка, і в його плавному льотні відчувається причаєне хижість, та ще й наче небо стоїть на місті, а обертається навколо землі.