З кожних 100 кг свіжих фруктів виходить 18 кг сушених.Скільки кілограмів сушених фруктів одержимо з 900 кг свіжих? будь ласка відповідь з поясненням!дякую

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-24T21:13:03+04:00

18*9=162

якщо з100кг-18кг,то з900кг у 9 раз більше 

  • vvkh
  • главный мозг
2012-10-25T01:13:30+04:00



900/100=9 частей в 100 кг свежих фруктов

9*18=162 кг сушених фруктів одержимо з 900 кг свіжих