Склади два речення з кожним з поданних іменників уживаючи іх у прямому і переносному значенні орел і океан

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-23T22:05:01+04:00

У нього зір, як у орла.

Я ніколи не бачила орла.

Земля має 4 океана.

 ВІн дуже багато плакав,і не помітив як на підлозі утворився океан сліз.

2012-10-23T22:10:28+04:00

Саша Орел отримав двійку з математики. Орел велика,хижа птиця. В океані багато різної риби. На  Новій рік я загадала океан бажань