Гамалия то на байдаке повелел сразу двум стихиям казачеству и морю ...

Гамалія той на байдаку повелівав одразу двом стихіям козацтву й морю...

Нужно расставить знаки препинания.

2

Ответы и объяснения

2012-10-22T19:36:23+00:00

Гамалия ,то на байдаке, повелел сразу двум стихиям: казачеству и морю

Лучший Ответ!
2012-10-22T19:55:07+00:00

Гамалія,(відокремлюємо комою, тому що говоримо про те, хто саме) той,( це теж розшифрування поняття, котрий саме) на байдаку.(теж відокремлюємо комою, тому що йде розшифрування де саме) повелівав одразу двом стихіям:(двокрапка бо йде пояснення, яким саме 2м стихіям) козацтву й морю...

Ну ось, сподіваюсь, зрозуміло пояснила)