Немає другорядних членів у реченні А Ліс іще дрімає… (М. Коцюбинський) Б Були падіння, злети, поразки та перемоги. (В. Шевчук) В Сьогодні сонячно. Г Мені сумно. Д У вас затишно.

2

Ответы и объяснения

2012-10-19T17:50:29+04:00

відповідь б Були падіння, злети, поразки та перемоги.

Лучший Ответ!
2012-10-19T19:12:15+04:00

А ліс іще дрімає,ліс(хто,або що)іще(другорядний член речення)дрімає(що робить)підмет і присудок це головні члени речення,а всі інші другорядні