Тіло без руху подібне до тоячої водиЮ яка пліснявіє, починає псуватися і гнити. Прокрментувати вислів

2

Ответы и объяснения

  • ToRn
  • новичок
2012-10-18T19:35:04+04:00

Тобто тіло яке не рухаеться , можна вважати "мертвим " тілом!Тіло повиноно бути в русі не дивлячись не наякі переваги! 

Лучший Ответ!
2012-10-18T19:38:59+04:00

цей вислів є цілком правильним. оскільки дійсно клітини м`язів, які не виконують ніякої роботи атрофуються(самознищуються). тому можна зробити висновок тіло без руху подібне до стоячої води.