сделайте пожалуйста Сочинение на тему сыйлык сыйлау на казахском

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-18T17:35:12+04:00
Күнделікті сыйласып, араласып бірге жүрген адамдарға ілтипат білдіріп, ара-тұра сыйлық жасап көңілдерін көтерген де бір ғанибет.Олардың қуанғанын көріп, өзіңде марқайып қаласың. Адам жаратылысы әр қилы екенін ескерсек, олардың көңілін табу да оңай емес. Дей тұрсақ та әркімнің қызығушылығына қарай қандай сый-сыяпат жасауға болатынын айтпақпыз.
Азаматтардың көбісі сезімтал, сергек жандар.Олар айналадағы заттаррды ұстап, сипап көргендіұнатады.Қарым-қатынас кезінде пікірлесінің көзіне тура қарап оған жанасуды, қолынан ұстауды қалайды, иығындағы шашты алып тастау арқылы назарын өзіне аудартады.Мұндай елгезек жандарға «жылы » заттарды сыйлаған дұрыс. Ал олар көлік иелері болса, онда жылы қыш, орындықты жылытатын құрылғылар сыйлау тиімді.
Ал кейбір кісілер — тұйық, алайда бұйығы мінезді бола тұра өз істеріне мұқиат, жинақы адамдар. Мұндай адамдарға әдемі көліктердің суреттері бар кітапшалар, көлік жөндеуге арналған құралдар сыйлаған абзал.
Адамдардың тағы бір тобы қоршаған ортамен көз арқылы қарым-қатынас жасайды, яғни айналасын көріп, көңілі тоятын кісілер. Олар өнерді жоғары бағалайды.Мұндай көлік иелеріне көз алдында ілініп тұратын тұмаршалар, әдемі бұйымдар сыйлаған дұрыс.
Енді бір кісілер өзі өмір сүріп отырған әлемді дыбыс арқылы қабылдайтын адамдар. Олар әңгіме, әкен тыңдағанды жақсы көреді және жады, есте сақтау қабілеттері мықты. Мұндай көлік иелеріне жаңа жарық көрген аудиодискілер мен автомагнитолла сыйлаған жөн.
2012-10-18T19:36:48+04:00

Менің жан досым бар. Оның аты Айгүл. Оның туған күні қантар айында болды. Ол бізід сыныптастарын туған күніне шақырды. Біздер дүкендерге барып сыйлық іздедік. Дүкенге бармас бұрын  ойласып қызықты сыйлық сыйлауға шешім қабылдадық. Дүкенге барып балаларға арналған үлкен 2 томнан тұратын энциклопедия сатып алды. Ол сыйлықты әдемілеп әзірлеп қасына торт қосып Айгүлдің үйіне барлығымыз "туған күнінмен" атты әнің айтып кірдік Туған күн өте қызықты және әсерлі өтті, себебі берген сыйлығымызды жақсылап сыйладық.