9 клас тема:Складання йонних рівнянь.

HCl+NaOH

HCl+Na2CO3

H2SO4+NaOH

Br(NO3)2+CaSl

CuCl2+Sl

помогитее!

2

Ответы и объяснения

2012-10-18T13:13:56+00:00

H+ +Cl- +Na+ +OH-=Na+ +Cl- +H2O

2H+ +2Cl- +2Na+ +CO3 2-=2Na+ +2Cl- +H2O +CO2

2H+ +SO4 2- 2Na+ +2OH-= 2 Na+ +SO4 2- +2H2O

Br(NO3)2+CaSl не знаю

Cu 2+ +2Cl- +Sl 2-=CuSl+2Cl-

Лучший Ответ!
2012-10-18T14:42:27+00:00

1.HCl+NaOH=NaCl+H2O

H+ + Cl- + Na+ + OH-=Na+ + Cl- + H2O

H+ + OH- = H2O

2.HCl+Na2CO3=NaCl+H2O+CO2

2H+ + 2Cl- + 2Na+ + CO3 2-=2Na+ + 2Cl- + H2O + CO2

2H+ +CO3= H2O+CO2

3.H2SO4+NaOH=2NaSO4+ 2H2O

2H+ +SO4 2- 2Na+ +2OH-= 2 Na+ +SO4 2- +2H2O

2H+ + 2OH- = 2H2O

4.Br(NO3)2+CaSl= BrSl+Ca(NO3)2

Br 2+ + 2NO3 - +Ca 2+ + Sl2- = Br 2+ + Sl2- Ca 2+ = 2NO3 -

 Sl2- = Sl2-

5.CuCl2+Sl= CuSl + 2Cl

Cu 2+ +2Cl- +Sl 2-=CuSl+2Cl-

Cu 2+ +Sl 2-=CuSl