Ответы и объяснения

2012-10-17T22:27:57+04:00

Запах парфуму

заварити чай

розчинити грудочку цукру в склянці з водою

проникнення повітря,яке ми вдихаємо

Лучший Ответ!
2012-10-17T22:28:53+04:00

Мінеральні добрива розчиняютья за азконами дифузії, якщо я правильно висловилась.
електрони дифундують по зоні провідності у напівпровідинках, забезпечуюючи можливітьс роботи всіх елктронних пристроів, побудованих на напівпровідниках.
Наприклад ти п*єш чай він розчиняеться у воду . Інакше б пив воду і чай