Продовжити приказки: 1. Не одяг прикрашае людину, а ... 2.Не кажи "не знаю", а кажи -... 3. Хто не чинить............, тому не страшно нiчого.

2

Ответы и объяснения

2012-10-16T23:38:15+04:00

1.Не одяг прикрашає людину, а добра справа.

2. Хто не чинить лихого, тому не страшно нічого

3. .Не кажи "не знаю", а кажи -знаю.

 

Лучший Ответ!
2012-10-16T23:43:48+04:00

1)......а добра справа.

2)....а кажи -навчусь.             (  Я не кажи  не вмію-а кажи навчусь)

3)...чинить лихого,.....