випишіть із будь-якої народної казки чи оповідання вашого улюбленого письменника невеличкий уривок, який, на вашу думку, є розповіддю.

ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ-ЛАСКА!!!(

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • 1umka1
  • почетный грамотей
2012-10-16T21:06:21+04:00

"Їхала одна скупа пані і везла з собою усі свої скарби великі - така вона скупа була, що ніколи не розлучалася з тими скарбами своїми ні вдень, ні вночі, - їхала вона Чорним гаєм і попалася розбійникам. Оступили її коляску, її слуг убік, говорять до неї: "Пані, гроші віддавай!" А пані страшно закричала і учепилася руками, немов залізними кігтями, у своє добро-не дає. Як глянула пані на отамана, то навіть скарби свої з рук випустила: вразила її та краса чаруюча, і збавила силу всю" (Марко Вовчок "Кармелюк").

2012-10-16T21:20:34+04:00

Пішов батько,купив живого зайця.А Маруся одну ногу вбула в драний чобіт,а друга боса.Тоді піймала горобця,взяла гринджоли,запрягла в них цапа.От узяла зайця під руку,горобця в руку,одну ногу поставила в санчата,а другою ступає - одну ногу цап везе,а другою йде.

(Уривок з казки «Мудра дівчина»)