Додай слова за запитаннями і запиши. Квітка(яка?).... у небі(якому?).... на полях(яких?)... писати(що?)... писав(на чому?)... пише(чим?)... працював(де?)... працювала(коли?)... працювали(як?)... З одним сполученням слів( на вибір)склади і запиши речення.

2

Ответы и объяснения

2012-10-15T19:36:47+04:00

Квітка гарна,у небі синьому,на полях велких,писати твір,пише олівцем,працював у колхозі,працювала у день,працювали гарно.

Марічка, в тебе такая гарна квітка!

Лучший Ответ!
2012-10-15T19:56:16+04:00

квітка чудова, у небі ясному, на полях зернових, писати твір, писав на папері, пише ручкою,працював в магазині, працювала вчора, працювали гарно.
Я пришла(шов)додому та почав писати твір.