Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-09T10:54:19+04:00

Уривок - невелика частина твору, виділена з цілого. Наприклад: уривок вірша, уривок роману, уривок з опери.
Текст - група речень, об'єднаних в одне ціле темою і основною думкою. Пропозиції в тексті пов'язані за змістом і за допомогою мовних засобів зв'язку (повтор, займенники, синоніми та ін.)

2012-10-09T19:19:56+04:00

текст - це багато звязаних між собою речень

уривок - кусок якогось твору