Під час літніх канікул Івась був у шкільному таборі 4 тижні а в бабусі - на 2 тижні менше, Скільки тижнів Івась був у бабусі ? Скільки днів Івась був у бабусі? математика 2 клас задача 163

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-10-06T22:13:54+04:00

табір - 4 тижні

бабуся - ?, на 2 тижні меньше

Рішення:

1) 4-2=2(тижні) - у бабусі.

2) 7+7=14 (днів)

2012-10-07T00:15:11+04:00



4-2=2 тижні Івась був у бабусі

7+7=14 днів Івась був у бабусі