Ответы и объяснения

2012-10-06T15:35:31+00:00



 «Я чув про це... — сказав він і додав: — А хтось мабуть і не чув.'' «Воскресни, Україно! — пристрасно молив Я. Гоян : — Воскресни в козацьких степах під своїм високим блакитним небозводом...»;

Лучший Ответ!
2012-10-06T22:55:40+00:00



"Йди швидше сюди! - зі здивуванням вигукнув Андрій: - Я ніколи раніше не бачив такої краси пейзаж".

"Воно того не варте...- наголосив Дмитро.- Тобі треба запокоїтись"