З кожної гілочки на калині звисають важкі червоні грона.Сюди прилітали журавлі.Вони відлетіли у вирій.А серед зими зявляються поласувати калиною снігурі.

Це текст чи окремі речення? Добери заголовок.

2

Ответы и объяснения

2012-10-04T20:15:16+04:00

на мою думку,це окремі речення,бо вони не зв'язані між собою.

Лучший Ответ!
2012-10-04T20:28:48+04:00

я вважаю,що це окремі речення,це не може бути текстом. Якщо було б більше речень і вони були б зв`язані , можна було б назвати "прихід зими" ,наприклад