Тіло масою 87 г підвішене на нити довжиною 41 см, що витримує натягнення на розрив 1.5 Н. На яку максимальну початкову висоту можна підняти тіло, відхилюючи його ось положення рівноваги, щоб нитка при гойданні не розривалася? Відповідь введіть з точністю до десятих сантиметру. Рахувати g=9.8 м/с2.

2

Ответы и объяснения

2012-10-04T18:56:22+04:00

Через рівність енергій визначимо швидкість і прискорення Ек=Еп

1/2*mv^2=mgh ;  v^2=2gh ;  a= v^2/l=2gh/l Складемо рівняння сил Fp=fт+fц=mg+ma=m(g+a)=m(g+2gh/l)= mg(1+2h/l) H= 1/2*l*(Fp/mg – 1) H=1/2*0.41*(1.5/(0.087*9.8)-1) =0.15566 м-код = 15.57 см

Відповідь  15.57 см

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-10-04T18:58:03+04:00

ПИШИТЕ ПЕРЕВОД

 

Дано

m=87г=0.087 кг

L=41см=0.41 м

Fр=1.5Н

g=9.8 м/с2.

----------------------------------------------------

H  - ? 

РЕШЕНИЕ

Через равенство энергий определим скорость и ускорение

Ек=Еп

1/2*mv^2=mgH ;  v^2=2gH ;  a= v^2/L=2gH/L

Составим уравнение сил

Fp=Fт+Fц=mg+ma=m(g+a)=m(g+2gH/L)= mg(1+2H/L)

H= 1/2*L*(Fp/mg – 1)

H=1/2*0.41*(1.5/(0.087*9.8)-1)=0.15566 м = 15.57 см

Ответ  15.57 см