Спасайте))) оч над 3 задачи решить

1. Кожна з двох маленьких кульок позитивно заряджена так, що їх загальний заряд дорівнює 5\cdot10^{-5} Кл. Як розподілений цей заряд між ними, якщо вони, знаходячись на відстані 2 м один від одного відштовхуються з силою 1 Н.

2. Внутрішній опір гальванічного елемента 0.58 Ом, зовнішній опір кола 0.42 Ом. Визначити ЕРС і напругу елементу, якщо струм в колі 1.6 А.

3. В електродвигуні який працює при напрузі 600 В, протікає струм 63 А. Визначити витрати електричної енергії та кількість виділеного тепла в обмотці двигуна за 2 год, якщо опір його обмотки 0.5 Ом.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-10-03T23:13:07+04:00

2)

Дано

 

r= 0.58 Ом

R= 0.42Ом

I=1.A

--------------------

ЭДС - ?

U- ?

 

РЕШЕНИЕ

 

основные формулы

I=ЭДС/(R+r) 

R=U/I

 

ЭДС =(R+r)I=(0.42+0.58)*1.6=1.6 B

U=RI= 0.42 * 1.6=0,672 В

 

Ответ ЭДС 1.6 B ;  напряжение элемента  0,672 В

2012-10-04T00:19:05+04:00

1.

q1+q2=5 * 10 ^ -5 Кл

F=k*q1*q2/r2

q1*q2=F*r^2/k= (1 H * 2 м^2) / (9*10^9 H*м2/Кл2)=2/9 *10^-9 Кл2

решим два уравнения

q1+q2=5*10^-5

q1*q2=2/9 *10^-9


q1= 0.5*10^-5 Кл

q2=4.5*10^-5 Кл