Ответы и объяснения

2012-09-30T16:57:47+04:00

Письмо кому?

Если друго то:

Привет или здравствуйте дорогой "Имя"

Да пишите о погоде, о том, что изменилось, спрашиваете как дела, как жизнь, как здоровье и многое другое.

Главное помните что вы пишите обращение.

Лучший Ответ!
2012-09-30T17:24:16+04:00

Добрий день бабусю!

Пише до тебе твоя внучка Анастасія. В мене все добре. Я ходжу до школи, займаюся танцями, у школі отримую гарні оцінки. У вільний від навчання час  я люблю кататися на ковзанах. У школі я маю багато друзів і ще в нашому класі є живий куточок.

А ти як, бабусю? Як твоє здоров"я? Що нового в тебе на роботі?

Бабусю, я за тобою дуже сумую. Чекаю з нетерпінням нашої зустрічі. Па-па!

 

30.09.12р.                                                               З повагою Анастасія.