СРОЧНО, ПОЖАЛУСТА, НАПИШИТЕ,КТО-НИБУДЬ, ОЧЕНЬ НАДО,МНЕ НАПИШЕТ КТО-НИБУДь ИЛИ НЕТ!! БУДУ ОЧЕНЬ БЛАГОДАРНА, Я УЖЕ 40 РАЗ ЭТО ЗАДАНИЕ ПОСЫЛАЮ!!! ТОЛЬКО ПРАВИЛЬНО!КТО,ЧТО ЗНАЕТ, ПОЖАЛУЙСТА, НА ЗАВТРА НАДО! Доберіть заголовок, перекладіть і запишіть текст українською мовою, дотримуючись вимог милозвучності. Вчера вечером пошел в сад. Я опать бродил по саду вдоль длинной аллеи акаций. В воздухе разлит крепкий и нежный аромат увядающих кленов. Под ногами шуршат желтые листья. Деревья убрались пестро и ярко, точно для пира. Еще оставшиеся кое-где зеленые ветки причудливо перемешены с осенними тонами, то светло-лимонными, то палевыми, то оранжевыми, то розовыми и кровавыми, переходящими изредка в цвета лиловый и пурпурный. Небо густое, холодное, но его безоблачная синева приятно ласкает взор.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-29T21:59:36+04:00

           Одного осіннього дня в саду

Учора ввечері пішов у сад. Я знову блукав по саду уздовж довгої алеї акацій. У повітрі розлитий міцний і ніжний аромат в'янучих кленів. Під ногами шелестить жовте листя. Дерева забралися строкато і яскраво, наче для бенкету. Ще залишилися подекуди зелені гілки вигадливо перемішані з осінніми тонами, то ясно-лимонними, то палевими, то помаранчевими, то рожевими і кривавими, переходячи зрідка в кольори бузковий і пурпуровий. Небо густе, холодне, але його безхмарна синява приємно пестить погляд.

2012-09-29T22:05:24+04:00

                                                   золота осінь

Учора ввечері пішов у сад. Я знову бродив по саду вздовж довгої алеї акацій. У повітрі розлитий міцний і ніжний аромат в'янучих кленів. Під ногами шарудить жовте листя. Дерева одяглись барвисто і яскраво, наче для бенкету. Ще залишилися де-неде зелені гілки примхливо перемішані з осінніми відтінками, то ясно-лимонними, то палевими, то помаранчевими, то рожевими і кривавими, переходячи  зрідка в кольори ліловий і пурпурний. Небо густе, холодне, але його безхмарна блакить приємно пестить погляд.