З автобуса вийшло k пасажирів, а залишилося в 3 рази більше. Скільки пасажирів було в автобусі ? Склади вираз для розв'язування задачі та обчисли його значення, якщо k=12

2

Ответы и объяснения

2012-09-28T09:33:39+00:00
Лучший Ответ!
2012-09-28T09:53:06+00:00

Вийшло- k

Залишилось- 3k

Було-?

k+3k-було пасажирів в автобусі

якщо k=12, тоді 12+3•12=48(п)- було в автобусі

Відповідь: 48 пасажирів