по Рідній мові 3класс задали написать лист бабусі та дідусю( описать праздник в школе) пожалуйста помогите

2

Ответы и объяснения

2012-09-27T18:14:35+04:00

                                 Дорогие бабушка и дедушка!

 У нас егодня был в школе яркий и интерестный праздник. Мне там очень понравилось. У нас были разные игры, конкурсы, сладкий стол!Я выиграл(-а) в нескольких конкурсах. Очень по вам скучаю. Приезжайте поскорее к нам! Желаю вам здоровья. Пока!

                                                                                                Твой(-я) внук(внучка)

                                                                                                         (Имя)

 

Лучший Ответ!
  • ibdi
  • новичок
2012-09-27T18:20:21+04:00


Добрий день, бабусю!!!
Пише тобі, як ты вже здогадалася, твоя онука (онук) (ім"я)! Як у тебе справи? У мене добре! Сьогодні у школі було свято осені. Мені дуже сподобалося! Всі розповідали вірші, малювали малюнки. А в кінці цього свята роздавали ласощі, не цукерки, а фрукти, адже осіння пора багата своїми врожаями. Бабусю приїжджай до нас у гості!!! Ми тебе всі дуже любимо!!! До зустрічі!!!