Мати зібрала 26 огірків,8 огірків зїли за обідом,а решту вона розклала в 3 банки порівну і засолила,Скільки огірків мати поклала в банку?(Розвяжи окремими діями)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-26T15:25:57+04:00



1)26-8=18 огірків розклала мама в банки

2)18:3=6 огірків в одну банку

======================================== 

  • vvkh
  • главный мозг
2012-09-26T15:31:47+04:00



26-8=18 решта

18/3=6 огирков поклала в кожну банку