За три дні читальний зал відвідало 900 читачів. У 1 день кількість читачів становила 1/4 від усіх читачів. У 2 день - на 90 осіб менше, ніж у перший. Скільки читачів відвідало читальний зал у третій день?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-09-24T21:56:27+04:00

900:4=225 ( в первый день)

225-90=135 ( во второй день)

900-(225+135)=540 ( третий день)

2012-09-24T21:57:22+04:00

3 дні - 900 читачів.

1 день - 3дні*1/4=900/4=225(читачів)

2 день - 1день-90чит.=225-90=135(читачів)

3 день - 3дні-(1день+2день)=900-225-135=540 (читачів)

В-дь:540 читачів